søndag den 30. august 2009

The Warehouse

Nå, det må være på tide med et lille blogindslag om My Crib.

Jeg bor det her sted, der hedder The Warehouse, og som er en firetages ejendom bestående af små lejligheder. Jeg har således mit ejet værelse, men deler køkken, stue og badeværelse med tre andre piger. Det er ret hyggeligt og der foregår forskellige tværgående sociale arrangementer. Så det er lidt kollegieagtigt. Alt i alt et rigtig dejligt sted.

The Warehouse ligger i gåafstand til campus og Franklin St., som er hovedpulsåren i byen. Som man kan se på dette kort:

Vis stort kort

Hvis nogen skulle være interesserede er min adresse :

The Warehouse, apt. 111
316 W Rosemary St.
Chapel Hill, NC-27516
USA

Am. tlf: +1 (919) 360-4963

Et lille visuelt indblik i hvordan jeg bor

 Vejen, jeg bor ud til, ved solnedgangstid en aften, hvor det havde regnet.

Inden jeg havde fået en madras til mit værelse, sov jeg på sofaen i stuen. Et udmærket sted at sove, men det er nu rart at have sin egen seng!

Mit værelse!! Småt, men godt!

Mit værelse set fra sengen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar