onsdag den 5. maj 2010

Et billede siger mere end 1000 ord - og jeg burde læse til eksamen i stedet for at skrive 1000 ord

I dag er sidste dag, jeg har mulighed for at overspringshandle som studerende på UNC Chapel Hill. Jeg har i morgentidlig kl 8 min sidste eksamen og så står den ellers på 4 måneders sommerferie - jealous much? :)

Her kommer et par visuelle indtryk fra den sidste måneds tid i mit liv.

Jeg gik til frisøren og fik klippet 20 cm hår af, som jeg donerede til parykker til kræft patienter. Denne slags donationer er meget udbredt i USA. Projektet jeg donerede til hedder Pantene Beautiful Lengths.

Der har været lidt af det her:

Med det her:

Men absolut og så en masse af det her:
+

Afbrudt af skøre kl. 2-om-morgenen påfund som det her:

Og en en-dags tur op i bjergene med nogle amerikanske/international venner i dette hus:

Hvor vi gik på vandring:
Charles (Am) og John (Am) på eventyr

 En norsk/skotisk fødselsdagsfejring blev der også plads til:
--->

 Og en fredagsmiddag hos Dawn (Am):

Så begyndte eksamensperioden for 1½ uge siden, og sidste "skoledag" blev blandt andet fejret med koncert med the Clef Hangers - et af de adskillige all-men acapella kor på UNC:

Og mere tid på biblioteket:
Harrison (Am) skammer sig over mængden af ord på papir

 Timerne på bibliotekerne blev dog afbrudt af lidt crazyness:
 Midnatsnøgenløb er en fast tradition hvert semester på UNC

 En anden "puha, vi er eksamensstressede" tradition er 15 minutters RAVE midt i eksamensugen

Vores maskot Ramses var selvfølgelig med til rave

Vi løb gennem sprinklerne på campus omkring midnat

Og vi fik da også tid til at feste lidt:
Bloc Party i Carrboro

Nå, nu må jeg vist også lige tilbage til studierne og få mig forberedt til sidste eksamen. Sidste slutspurt inden sommerferie, afskedsscener og roadtrip igennem det sydlige USA til San Fransisco i en autocamper med fire gode venner.
Det bliver noget af et eventyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar